Ekofrost
Rebranding logo i materiały brandingowe.
Nowy projekt identyfikacji wizualnej dla firmy Ekofrost to przemyślany rebranding, którego celem było odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki działającej w branży transportu chłodniczego.
Zadanie
Kluczowym założeniem było stworzenie profesjonalnego i czytelnego znaku, który będzie spójny z charakterem działalności oraz aspiracjami firmy na rynkach międzynarodowych.Poprzez redukcję kolorystyki do dwóch podstawowych barw, zieleni i granatu, logo zyskało nowoczesny i zrównoważony wygląd, zachowując przy tym odniesienie do pierwotnej symboliki. Centralnym elementem znaku jest uproszczony kontur Europy wpisany w literę „O”, który podkreśla skalę działania i międzynarodowy charakter firmy. Nowa typografia łączy solidność z elegancją, dzięki czemu identyfikacja wizualna jest spójna, funkcjonalna i łatwa do wdrożenia w różnych formatach. Projekt obejmował również zestaw materiałów brandingowych, od wizytówek i papieru firmowego, po notesy, długopisy i katalog ofertowy, wszystko w jednej, wyrazistej linii graficznej.








