Freak
Projekt opakowań napojów roślinnych dla nowej marki w sieci handlowej.
Freak to nowa marka napojów roślinnych skierowana do młodych osób, które rezygnują z mleka krowiego, z wyboru lub z konieczności. To nie tylko alternatywa, ale i manifest, żemożna żyć inaczej, odważniej, bardziej po swojemu.
Zadanie
Marka powstała z myślą o świadomych, młodych konsumentach, którzy szukają jakości, stylu i... dobrej zabawy w kuchni. Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji i serii opakowań, które będą zapraszać do kulinarnej zabawy i inspiracji. Freak to projekt, w którym postawiliśmy na kontrast i energię. Identyfikacja oparta została na wyrazistym, customowym logotypie, zabawnym, miękkim, ale z charakterem. Grafika opakowań operuje organiczno-geometrycznym wzorem, który nawiązuje do ruchu i płynności, a jednocześnie tworzy odrębny kod wizualny dla każdego wariantu. Na tylnej etykiecie znalazły się przepisy – proste, zachęcające do działania, z hasłem „A może naleśniczka?” i motywem „Nie bój się zaszaleć!” – podkreślającym luźny, zabawowy tonkomunikacji.





