Bieszczadzkie Steki
Branding marki premium.
Bieszczadzkie Steki to wyjątkowa marka mięsa sezonowanego na sucho, powstająca z pasji do jakości i dzikiej natury. Produkty pochodzą z terenów Bieszczadów, czystych, dzikich, pierwotnych. To właśnie te cechy miały zostać przeniesione na identyfikację wizualną marki.
Zadanie
Bieszczadzkie Steki zyskały wizerunek silnej, rozpoznawalnej marki premium. Dzięki spójnemu systemowi wizualnemu, klienci indywidualni, jak i branża HoReCa mogą łatwo zidentyfikować produkt, poznać jego walory i zaufać jakości. Stworzony branding marki Bieszczadzkie Steki oparto na kilku kluczowych elementach jak logo, materiały wspierające sprzedaż: eleganckie foldery, ulotki i katalogi produktowe, a także opakowania, detaliczne – etykiety z recyklingowym lookiem i kontrastowym logotypem, pudełka transportowe, owijki. Dodatkowo opracowane zostały materiały POS – roll-upy, wizytówki, torby, ekspozytory i nośniki outdoorowe oraz grafiki digitalowe – spójna komunikacja w social media, prezentacje B2B (oferta dla restauracji).










