Bieszczadzkie Steki

Branding marki premium.
Bieszczadzkie Steki to wyjątkowa marka mięsa sezonowanego na sucho, powstająca z pasji do jakości i dzikiej natury. Produkty pochodzą z terenów Bieszczadów, czystych, dzikich, pierwotnych. To właśnie te cechy miały zostać przeniesione na identyfikację wizualną marki.

Zadanie

Bieszczadzkie Steki zyskały wizerunek silnej, rozpoznawalnej marki premium. Dzięki spójnemu systemowi wizualnemu, klienci indywidualni, jak i branża HoReCa mogą łatwo zidentyfikować produkt, poznać jego walory i zaufać jakości. Stworzony branding marki Bieszczadzkie Steki oparto na kilku kluczowych elementach jak logo, materiały wspierające sprzedaż: eleganckie foldery, ulotki i katalogi produktowe, a także opakowania, detaliczne – etykiety z recyklingowym lookiem i kontrastowym logotypem, pudełka transportowe, owijki. Dodatkowo opracowane zostały materiały POS – roll-upy, wizytówki, torby, ekspozytory i nośniki outdoorowe oraz grafiki digitalowe – spójna komunikacja w social media, prezentacje B2B (oferta dla restauracji).

  • Usługi

    naming, branding, logo, projekt opakowań, etykiety, katalogi, materiały reklamowe, social media, key visual

  • Branża

    food / mięso sezonowane / premium FMCG / HoReCa

  • Styl

    naturalny, dziki, nowoczesny z nutą rzemieślniczą

  • Technika

    projekt cyfrowy i drukowy, fotografia produktowa, druk flexo

Bieszczadzkie Steki - branding
Bieszczadzkie Steki - katalogi
Bieszczadzkie Steki - katalog
Bieszczadzkie Steki - social media
Bieszczadzkie Steki - rollup
Bieszczadzkie Steki - identyfikacja
Bieszczadzkie Steki - katalog
Bieszczadzkie Steki - pudełko premium
Bieszczadzkie Steki - etykiety
Bieszczadzkie Steki - opakowanie
Wstecz

Plan szkolenia

Techniki druku i uszlachetniania w projektowaniu opakowań

🔹 Dla kogo?
Dla projektantów opakowań, freelancerów współpracujących z drukarniami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Wykorzystanie uszlachetnień w projektowaniu opakowań. 
  • Opanowanie technikaliów związanych z przygotowaniem opakowań i etykiet do druku, by uniknąć kosztownych błędów produkcyjnych.

🔹 Program:

  • Praca z kolorami: CMYK, Pantone, farby specjalne
  • Wykrojniki, siatki techniczne, marginesy bezpieczeństwa
  • Uszlachetnienia: folie, lakiery, tłoczenia, cold foil
  • Sprawdzanie poprawności pliku (overprint, trapping, kody kreskowe)
  • Praktyka na 3 realnych case’ach produkcyjnych

🔹 Forma:
1-dniowe warsztaty (stacjonarne, do 10 osób)

  • praktyczne zadania + certyfikat

Plan szkolenia

Jak skutecznie prowadzić projekty graficzne i efektywnie współpracować z designerami

🔹 Dla kogo?
Dla przedsiębiorców współpracujących z freelancerami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Zrozumienie całego procesu projektowania opakowań i etykiet (od briefu po gotowy produkt).
  • Nauka efektywnej współpracy z freelancerami, agencjami i drukarniami.
  • Poznanie najważniejszych aspektów prawnych i kontraktowych.

🔹 Program:

  • Przebieg procesu projektowego: brief, założenia, wykrojniki, projektowanie, testy.
  • Aspekty techniczne: uszlachetnienia, druk, korekty plików. Weryfikacja.
  • Współpraca z podwykonawcami: jak wybierać, weryfikować i koordynować.
  • Aspekty prawne: prawa autorskie, umowy, kluczowe zapisy chroniące interes firmy.

🔹 Forma:
1-dniowe szkolenie (stacjonarnie lub online)

  • materiały + checklisty procesowe