Wstecz

Branding

Bieszczadzkie Steki

Branding marki premium. Bieszczadzkie Steki to wyjątkowa marka mięsa sezonowanego na sucho, powstająca z pasji do jakości i dzikiej natury. Produkty pochodzą z terenów Bieszczadów, czystych, dzikich, pierwotnych. To właśnie te cechy…

  • Usługi

    naming, branding, logo, projekt opakowań, etykiety, katalogi, materiały reklamowe, social media, key visual

  • Branża

    food / mięso sezonowane / premium FMCG / HoReCa

  • Styl

    naturalny, dziki, nowoczesny z nutą rzemieślniczą

  • Technika

    projekt cyfrowy i drukowy, fotografia produktowa, druk flexo

View Project

Zakłady Mięsne Nowy Żmigród

Kompleksowy rebranding opakowań i materiałów firmowych marki premium. Zakłady Mięsne Nowy Żmigród to rodzinna firma z Podkarpacia, działająca nieprzerwanie od 1990 roku. Marka znana z tradycyjnych receptur i wysokiej jakości…

  • Usługi

    rebranding, projekt opakowań i etykiet, katalogi produktowe, branding korporacyjny

  • Branża

    food / mięso i wędliny / B2C + HoReCa

  • Styl

    tradycyjny z nowoczesną prostotą

  • Technika

    druk offsetowy i cyfrowy, opakowania foliowe (druk flexo)

View Project

Branding Na Szlaku Do Smaku

Kompleksowy branding marki premium z lokalnym charakterem. Na Szlaku Do Smaku to marka premium z sektora cateringu, której misją jest łączenie regionalnych smaków z nowoczesną…

  • Usługi

    naming, branding, etykiety, katalog, key visual do social media, layout strony

  • Branża

    food / catering premium / dania gotowe

  • Styl

    naturalny, elegancki, regionalny

  • Technika

    ilustracja roślinna, druk offsetowy i cyfrowy, adaptacja online

View Project

Ekofrost

Rebranding logo i materiały brandingowe. Nowy projekt identyfikacji wizualnej dla firmy Ekofrost to przemyślany rebranding, którego celem było odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki działającej w branży transportu chłodniczego.

  • Usług

    identyfikacja wizualna, projekt logo, materiały firmowe

  • Branża

    transport chłodniczy, logistyka, eksport/import

  • Styl

    nowoczesny, profesjonalny, europejski

  • Technika

    grafika wektorowa, druk offsetowy, cyfrowy

View Project

Plan szkolenia

Techniki druku i uszlachetniania w projektowaniu opakowań

🔹 Dla kogo?
Dla projektantów opakowań, freelancerów współpracujących z drukarniami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Wykorzystanie uszlachetnień w projektowaniu opakowań. 
  • Opanowanie technikaliów związanych z przygotowaniem opakowań i etykiet do druku, by uniknąć kosztownych błędów produkcyjnych.

🔹 Program:

  • Praca z kolorami: CMYK, Pantone, farby specjalne
  • Wykrojniki, siatki techniczne, marginesy bezpieczeństwa
  • Uszlachetnienia: folie, lakiery, tłoczenia, cold foil
  • Sprawdzanie poprawności pliku (overprint, trapping, kody kreskowe)
  • Praktyka na 3 realnych case’ach produkcyjnych

🔹 Forma:
1-dniowe warsztaty (stacjonarne, do 10 osób)

  • praktyczne zadania + certyfikat

Plan szkolenia

Jak skutecznie prowadzić projekty graficzne i efektywnie współpracować z designerami

🔹 Dla kogo?
Dla przedsiębiorców współpracujących z freelancerami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Zrozumienie całego procesu projektowania opakowań i etykiet (od briefu po gotowy produkt).
  • Nauka efektywnej współpracy z freelancerami, agencjami i drukarniami.
  • Poznanie najważniejszych aspektów prawnych i kontraktowych.

🔹 Program:

  • Przebieg procesu projektowego: brief, założenia, wykrojniki, projektowanie, testy.
  • Aspekty techniczne: uszlachetnienia, druk, korekty plików. Weryfikacja.
  • Współpraca z podwykonawcami: jak wybierać, weryfikować i koordynować.
  • Aspekty prawne: prawa autorskie, umowy, kluczowe zapisy chroniące interes firmy.

🔹 Forma:
1-dniowe szkolenie (stacjonarnie lub online)

  • materiały + checklisty procesowe