Wstecz

Kosmetyki

Lada Cosmetics – branding

Lada Cosmetics – branding

Lada Cosmetics – branding

Wewnętrzna harmonia, zewnętrzna spójność. Marka Lada Cosmetics powstała z inspiracji słowiańską boginią miłości i piękna – Lady. Jej symbol, związany z cyklem natury, kobiecością i duchowym porządkiem świata, stał się…

  • Usług

    naming, projekt logo, branding, księga znaku, materiały firmowe

  • Branża

    kosmetyki naturalne / beauty & lifestyle

  • Styl

    duchowy minimalizm, nowoczesna kobiecość, czysta forma

  • Technika

    projekt graficzny do druku i digital, zastosowania brandingowe i opakowaniowe

View Project

Lada Cosmetics

Naturalna pielęgnacja, nazwa marki inspirowana słowiańską boginią. Marka Lada Cosmetics czerpie swoją nazwę z imienia Lady – słowiańskiej bogini miłości, piękna i płodności. Jej symbol stał się również…

  • Usługi

    naming, branding, projekt logo, projekt etykiet (shrink sleeve), doradztwo technologiczne

  • Branża

    kosmetyki naturalne / beauty brands

  • Styl

    minimalistyczny, kobiecy, subtelny premium

  • Technika

    shrink sleeve (termokurczliwa etykieta), druk cyfrowy, opakowania niestandardowe

View Project

Plan szkolenia

Techniki druku i uszlachetniania w projektowaniu opakowań

🔹 Dla kogo?
Dla projektantów opakowań, freelancerów współpracujących z drukarniami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Wykorzystanie uszlachetnień w projektowaniu opakowań. 
  • Opanowanie technikaliów związanych z przygotowaniem opakowań i etykiet do druku, by uniknąć kosztownych błędów produkcyjnych.

🔹 Program:

  • Praca z kolorami: CMYK, Pantone, farby specjalne
  • Wykrojniki, siatki techniczne, marginesy bezpieczeństwa
  • Uszlachetnienia: folie, lakiery, tłoczenia, cold foil
  • Sprawdzanie poprawności pliku (overprint, trapping, kody kreskowe)
  • Praktyka na 3 realnych case’ach produkcyjnych

🔹 Forma:
1-dniowe warsztaty (stacjonarne, do 10 osób)

  • praktyczne zadania + certyfikat

Plan szkolenia

Jak skutecznie prowadzić projekty graficzne i efektywnie współpracować z designerami

🔹 Dla kogo?
Dla przedsiębiorców współpracujących z freelancerami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Zrozumienie całego procesu projektowania opakowań i etykiet (od briefu po gotowy produkt).
  • Nauka efektywnej współpracy z freelancerami, agencjami i drukarniami.
  • Poznanie najważniejszych aspektów prawnych i kontraktowych.

🔹 Program:

  • Przebieg procesu projektowego: brief, założenia, wykrojniki, projektowanie, testy.
  • Aspekty techniczne: uszlachetnienia, druk, korekty plików. Weryfikacja.
  • Współpraca z podwykonawcami: jak wybierać, weryfikować i koordynować.
  • Aspekty prawne: prawa autorskie, umowy, kluczowe zapisy chroniące interes firmy.

🔹 Forma:
1-dniowe szkolenie (stacjonarnie lub online)

  • materiały + checklisty procesowe