Wstecz
Dla marki, która smakuje jak włoskie lato. Naturalne produkty od lokalnych rolników, opakowane w styl życia „ze spokojem”. Ręcznie malowane etykiety nawiązują do targowej tradycji i prostoty, którą aż chce się zabrać…
Herbaty z dodatkiem egzotycznych owoców. Opakowania, które zapraszają w smakową podróż do Indii, Chin i Peru. Ilustracje składają się w krajobraz pełen herbacianych historii, każdy kartonik to fragment świata zamknięty w liściu herbaty.…
Branding marki premium. Bieszczadzkie Steki to wyjątkowa marka mięsa sezonowanego na sucho, powstająca z pasji do jakości i dzikiej natury. Produkty pochodzą z terenów Bieszczadów, czystych, dzikich, pierwotnych. To właśnie te cechy…
Kompleksowy branding marki premium z lokalnym charakterem. Na Szlaku Do Smaku to marka premium z sektora cateringu, której misją jest łączenie regionalnych smaków z nowoczesną…
Projekt opakowań napojów roślinnych dla nowej marki w sieci handlowej. Freak to nowa marka napojów roślinnych skierowana do młodych osób, które rezygnują z mleka krowiego, z wyboru lub z konieczności. To nie tylko…
Batony Sport Bar – naturalna energia zamknięta w sportowej formie. Sport Bar to linia proteinowych batonów funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach, takich jak suszone owoce i nasiona konopi.…
Cheetah to zdrowy napój energetyzujący z segmentu Urban Drinks. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko składem, opartym na ekstraktach z zielonej i białej herbaty, ale też koncepcją wizualną. Marka celuje w młodszych, świadomych konsumentów, którzy…
Crazy Fruit to linia liofilizowanych przekąsek owocowych, stworzona z myślą o młodych, aktywnych konsumentach szukających zdrowych, wygodnych i niesztampowych rozwiązań. Produkty nie zawierają sztucznych dodatków ani dosładzaczy, to czyste owoce w lekkiej…
Fruciaki – naturalne soki, które dzieci pokochają od pierwszego łyka. Fruciaki to nowa marka soków wyciskanych, skierowana do dzieci. Produkty powstają wyłącznie z owoców, bez dodatkowego cukru, konserwantów czy sztucznych barwników. Celem…