Batony Sport Bar

Batony Sport Bar – naturalna energia zamknięta w sportowej formie. Sport Bar to linia proteinowych batonów funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach, takich jak suszone owoce i nasiona konopi. Produkty są kierowane do osób aktywnych fizycznie – klientów siłowni, studiów treningowych i sklepów ze zdrową żywnością – czyli do tych, którzy z równą uwagą podchodzą do treningu, co do jakości spożywanych produktów.

Zadanie

Projekt opakowań oparliśmy na dynamicznej, ale przejrzystej strukturze graficznej. Każdy baton otrzymał swój unikalny kolor, dopasowany do funkcji (Protein, Balance, Energy), co ułatwia szybkie rozpoznanie i intuicyjny wybór. Sportowy, lekko surowy logotyp zestawiliśmy z nazwami smaków pisanymi swobodnym, „odręcznym” liternictwem, by uzyskać balans między energią a naturalnością. Dużą rolę pełni komunikacja wizualna składników, bez zdjęć postaci ani zbędnych ozdobników. Prosto, rzeczowo, przejrzyście: nazwa funkcji, kluczowe składniki, ikonki z wyróżnikami (bez cukru, źródło omega-3, 16g białka). Zaprojektowaliśmy także kartonowy dyspenser, który pełni funkcję opakowania zbiorczego i ekspozytora jednocześnie. Dzięki grafikom i tekstom na bocznych ściankach, również sam ekspozytor staje się nośnikiem informacji i reklamy – zarówno na ladzie, jak i w sklepowej półce.

  • Usługi

    branding, projekt opakowań jednostkowych i zbiorczych, przygotowanie do druku

  • Branża

    food / functional nutrition

  • Styl

    sportowy, nowoczesny, naturalny

  • Technika

    nadruk fleksograficzny (batony), druk offsetowy (dyspener)

balance energy - sport bar
Batony sport bar - opakowanie zbiorcze
baton sport bar
batony sport bar - balance, energy, protein

Wstecz

Plan szkolenia

Techniki druku i uszlachetniania w projektowaniu opakowań

🔹 Dla kogo?
Dla projektantów opakowań, freelancerów współpracujących z drukarniami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Wykorzystanie uszlachetnień w projektowaniu opakowań. 
  • Opanowanie technikaliów związanych z przygotowaniem opakowań i etykiet do druku, by uniknąć kosztownych błędów produkcyjnych.

🔹 Program:

  • Praca z kolorami: CMYK, Pantone, farby specjalne
  • Wykrojniki, siatki techniczne, marginesy bezpieczeństwa
  • Uszlachetnienia: folie, lakiery, tłoczenia, cold foil
  • Sprawdzanie poprawności pliku (overprint, trapping, kody kreskowe)
  • Praktyka na 3 realnych case’ach produkcyjnych

🔹 Forma:
1-dniowe warsztaty (stacjonarne, do 10 osób)

  • praktyczne zadania + certyfikat

Plan szkolenia

Jak skutecznie prowadzić projekty graficzne i efektywnie współpracować z designerami

🔹 Dla kogo?
Dla przedsiębiorców współpracujących z freelancerami, dla osób koordynujących projekty graficzne, dla brand managerów oraz osób uruchamiających nowe marki produktów.

🔹 Cel szkolenia:

  • Zrozumienie całego procesu projektowania opakowań i etykiet (od briefu po gotowy produkt).
  • Nauka efektywnej współpracy z freelancerami, agencjami i drukarniami.
  • Poznanie najważniejszych aspektów prawnych i kontraktowych.

🔹 Program:

  • Przebieg procesu projektowego: brief, założenia, wykrojniki, projektowanie, testy.
  • Aspekty techniczne: uszlachetnienia, druk, korekty plików. Weryfikacja.
  • Współpraca z podwykonawcami: jak wybierać, weryfikować i koordynować.
  • Aspekty prawne: prawa autorskie, umowy, kluczowe zapisy chroniące interes firmy.

🔹 Forma:
1-dniowe szkolenie (stacjonarnie lub online)

  • materiały + checklisty procesowe