Cheetah – szybkość geparda, lekkość herbaty
Cheetah to zdrowy napój energetyzujący z segmentu Urban Drinks. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko składem, opartym na ekstraktach z zielonej i białej herbaty, ale też koncepcją wizualną.
Marka celuje w młodszych, świadomych konsumentów, którzy szukają alternatywy dla ciężkich, cukrowych energetyków. Cheetah miał być ich nową odpowiedzią, lekką, nowoczesną i pełną energii.
Zadanie
Nazwę Cheetah połączyliśmy z minimalistycznym wizerunkiem geparda w ruchu, dynamicznym, ale uproszczonym na tyle, by nie konkurować z tłem. Każdy wariant smakowy (granat, limonka, mango) otrzymał własny, żywy kolor, w którym motyw geparda przechodzi przez stylizowaną, dynamiczną grafikę liści herbaty. Typografia została zbudowana na kontraście: ciężki, prosty logotyp „CHEETAH” zestawiono z pionowym, lżejszym opisem „zdrowy energetyk”, co wprowadza nowoczesny rytm i porządek. Oznaczenia smaków, objętości i claimy jak „low sugar” zostały rozmieszczone w sposób czytelny, ale nienachalny, z myślą o szybkim skanowaniu puszki wzrokiem przez młodego odbiorcę. W ostatecznym efekcie powstała seria puszek, która wnosi świeżość do kategorii energetyków. Cheetah przyciąga lekkością, kolorem i dynamiczną symboliką, zamiast typowego dla segmentu „czarnego hałasu”.




