Crazy fruit – kolorowa energia z owoców
Crazy Fruit to linia liofilizowanych przekąsek owocowych, stworzona z myślą o młodych, aktywnych konsumentach szukających zdrowych, wygodnych i niesztampowych rozwiązań. Produkty nie zawierają sztucznych dodatków ani dosładzaczy, to czyste owoce w lekkiej formie, idealne do zabrania ze sobą wszędzie. Marka miała od początku wyróżniać się luzem, radością i mocnym, przyciągającym designem.
Zadanie
Wyzwanie projektowe polegało na stworzeniu koncepcji opakowań, które będą wyraźnie skierowane do młodszej grupy odbiorców (dzieci, młodzież, młodzi dorośli), odróżnią się od typowej „eko estetyki” w kategorii zdrowych przekąsek, wprowadzą zabawne ilustracje i wesoły, energetyczny klimat. Projekt opakowań Crazy Fruit to eksplozja koloru i charakteru. Każda saszetka ma swój indywidualny smakowy świat tworzony przez autorskie postaci owoców, które mają miny, pozy i atrybuty dopasowane do smaku (np. figi z jabłkiem, borówka z brzoskwinią czy żurawina z kaki). Użyliśmy intensywnych, nieoczywistych kolorów tła, przełamanych kontrastowymi elementami graficznymi i dynamicznymi falami. Typografia została zaprojektowana z charakterem, jest zabawna i trochę „szalona”, dokładnie taka, jak sama nazwa marki.





